<3

har haft 2 helt underbara dagar med min älskling! men tiden gick alldeles förfort! men har inte mått så där bra på länge <3 Sygg som vanligt var han också såklart ;) haha men just nu suger allt PUNG! jag sitter här ensam i en lägenhet i en inavlad håla vågar knappt gå ut vet inte vad för skumma typer man kan stöta på, dom flesta ser helt skeva ut. konstigt ställe det är tidaholm.. :/


saknar min älskling redan galet mycket, och saknar Bellis sjukt mycket också!

nu är det dags för let's Dance sen ska jag sova, i morgon väntar hemresan, den kommer bli lång som tur är har jag då Tess, Loan och tess föräldrar med mig på resan då slipper den blir tråkigt iaf ;)

ses hemma.. xoxo/Frida


Ahmed, JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0