HURRA!

Hopp och skutt, jag dansar runt här hemma, med smajlet upp till öronen
Massari feat Elissa med låten bastannak dundrar ut ur mina högtalare, i dag har det gått min väg med saker och ting! det kan NÄSTAN inte bli bättre.. allt hade varit PERFEKT om min BabyBoy var här hos mig också!

idag är det klart!!!!! kontraktet är påskrivet och jag flyttar från denna ruttna 1a till en kanon nice 3a på långrevet om exakt 11 DAGAR! wehooooow säger jag bara! tummen upp!

Älskling, kom hem nu så blir allt perfekt! saknar honom så det svider och gör ont i hela kroppen! ah7bk Hayati! jag behöver dig nu!

näe fy sinnes det här har jag inte tid med (att sitta här asså) jag flyttar om 11 dagar och jag har ju inte ens börjat packa?! jalla jalla lyft på fet-röven (som nu har blivit benig) packa packa packaaa


ÄLSKADE AHMED! JAG ÄLSKAR DIG SÅ GRYMT MYCKET. SNART DÖR JAG! bamot 3alek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0