100 år sen sist..

som jag bloggade asså, har varit sugen länge på att börja blogga igen MEN utseendet e ju så gamalt så det blir tråkigt. :( usch och fy så tråkigt. får försöka styra uppét någondag kanske.

Har ju hunnit flytta och allt sånt strunt sen sist jag yppade mig här. och jag kan säga att JAG ÄLSKAR MIN LÄGENHET! så tänkte jag kunde visa lite för er här ;)




se där ja, kassa bilder tagna med en kass mobilkamera så det blrev inte bättre än såhär tyvärr. men typ välkommen hem till mig ju (:

så kan jag passa på att uppdatera med en ny bild på min prinsessa <3



lika snygg som vanligt ;)

aah näe detta var tråkigare än vad jag trodde. har ju inget vettigt att skriva så jag återkommer väl någon gång säkert kanske. ;)

TC /Frida

Kommentarer
Postat av: Lia

Fint du har det :)

2010-03-25 @ 14:52:38
Postat av: Anonym

ser lite konstigt ut....

2010-08-10 @ 19:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0