längtar tillbaka

Sitter och läser massa folks bloggar dagligen och känner varje dag att jag saknar och blogga, jag sätter mig, loggar in tar fram ett nytt inlägg, sen e det total stopp.! jag har absolut inget vettigt att skriva, men tanken slår mig att vissa bloggar jag läser "författarna" till dessa har egentligen absolut inget vettigt att skriva heller så varför skulle jag inte kunna skriva ngt ovettigt och skit tråkigt (som det egentligen än) jag också då? så nu tänker jag göra det ;) haha

det har hänt mycket sen jag skrev sist, ALOT så att säga.. det största är såklart då att min älskade man äntligen har kommit hem tillexempel <3 och jag är över lycklig för det, allt känns så fruktansvärt underbart med han i min närhet hela tiden! Älskar mitt lilla stolpskott <3 mer och mer för var dag som går!

Sen Bellie då mitt andra stolpskott, ja hon e rätt klumpig precis som jag, har nog aldrig stött på någon klupmigare människa, men man får sig ett gott skratt var dag med henne i närheten <3

åå jag älskar min familj så fruktansvärt mycket!






nu ska jag fortsätta titta på bajs Idol, sen ta mig ett efterlängtat bad och sen skutta till sängs <3
bye bye





Tänker på dig Linda, Lycka till nu i morgon troligtvis MammaLinda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0