en sjuk plupp :(

pluttan har verkligen varit sjuk i 7 dagar nu, feber i 7 dagar stackars liten :/ det tar ju så förbaskat på en när man har feber.. :/ ringde dock till sjukvårds upplysningen, dom skickade mig vidare till VC och dom i sin tur sa att Jour läkaren skulle ringa upp mig. HON ringde och sa att HON ville titta på henne klockan 19.30 vi åkte dit och där möttes vi upp av dokton HAN.... doktor blås och inkompetent. jag sa hur allt låg till och lite bakrund som hon haft innan som urinvägsinfektion när hon var väldigt liten. han klämde lite på hennes mage, titta henne i öronen och i halsen lyssnade lite på pulsen och lungorna. och säger "nej men febern kommer att vara borta i morgon så på måndag kan hon dra till dagis som vanligt" OCH HUR I HELSKOTTA kan han veta att den kommer vara borta?

hoppas självklart på att det är så, för hennes skull. men ja, hur kan han säga det utan prover inget? aja vi får väl se om han har rätt. just nu är hon kok het som en kamin så jag kan inte ens tänka mig att det är borta tills i morgon.. :/

näe nu ska jag krypa ner jämte min sjuklig och få lite sömn iallafall :=

natti natt.. TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0