tick tack tick tack.

shit, vad detta år har gått fort, kan inte ens förstå att min lilla prinsessa fyller 1 år på onsdag. 1ÅR det är ju helt sjukt, 1 år sen jag trodde jag skulle dö av smärta, 1 år sen jag trodde jag hade kissat på mig 1 år sen jag inte fick någon jul-mat inte fick titta på kalle anka inte sitta med släkten och öppna paket framför den öppna brasan 1 år sen det var den lyckligaste dagen i mitt liv =) dagarna blir ju bara bättre också, få se mitt lilla hjärta växa upp, det finns inget jag värdesätter mer än kärleken till mitt barn. Min lilla lilla flicka (som håller på att bli stor) ja gud, jag bara ler när jag tänker på det, ler med läpparna och med hjärtat.




sitter hemma hos mamma nu, har käkat lite här, kände inte för att sitta och äta hemma nu när snubben inte fåt äta någonting i dag. =( stackare, han får sitta hemma istället och dricka 4 liter laxeringsmedel då han ska på endoskopi i morgon (skratt) kanske inte fick skriva det här men det är ju inget att skämmas för ju.. haha stackare =(

imorgon blir det en runda på stan med Jessica och Adrian, dags att handla in dom sista jul-klapparna och jag har hittat dom perfekta klapparna till min mor och far =) haha, men har den svåraste kvar, vad ska jag ge min snubbe då? öööh ja det är ett stort frågetecken där, hoppas på att Jessica har någon bra ide.

äepp nu blir det lite tv innan man åker hem och håller snubben sällskap i drickandet ;)


Kommentarer
Postat av: Malina.

Lilla gumman! Så underbar hon är :)

2008-12-18 @ 23:13:12
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Haha stackarn,

2008-12-20 @ 21:25:46
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig kväll! :)

2008-12-20 @ 21:31:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0