måndag

Hej hej hallå...

vi varriktigt trötta igår både jag och Bella, vi sovmnadesom 2 ljus.. vi sov riktigt länge i dag, Mamma kom och väckte oss båda vid 11:45 då tyckte hon att vi skulle vakna =) när vi väl gick upp där såg vi att det var massa snö ute =) så vi käkade frukost klädde påoss och gick bort till ÖB för att köpa oss en pulka. och det var ju skit kul tyckte Bella, gud vad hon skratta, premiär turen i dag alltså. lägger upplite bilder sen, 

har varit ute nu och åkt pulka också med Roger och Sebastian. men Bella var skit trött hon somnade sittandes i pulkan när vi gick runt..jag tyckte att hon hängde lite snett så böjde jag mig ner och såg att hon satt och sov =) söt-nöt.. 

Sitter nu hos Roger ska dricka lite kaffe och sen är det dags för mamma (jag) att åka pulka. =) skiiit kul =)

hörs senare =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad kostar pulkan där?

2008-11-25 @ 10:52:18
URL: http://cammmie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0