40,4

femte dagen nu Bella har över 40 graders feber =( känner mig hjälplös, men det finns ju inget jag kan göra mer än att underhålla henne med panodil och mycket vätska.. Det märks knappt att hon har feber, eller jo det gör det väl men hon äter och dricker precis som vanligt. ögonen hänger lite på henne och hon e lite gnällig.. det får hon vara =) hon har nog aldrig varit så här gosig heller som nu, hon kryper tätt intill och pussar mig i ansiktet där hon först kommer åt. sen ligger hon där och trycker sig imot mig och ligger där länge, annars burkar det bara vara några sekunder sen kryper hon i väg och leker men sina leksaker.. hon e ju så gullig =)

Idag stod Bella helt själv mitt på golvet när jag kom in i rummet mitt på golvet vet inte hur hon tog sig upp hon bara stod där och tittade på tv:n. Undra om hon gått något? jag försökte få henne att göra så igen, men det kunde ju jag glömma :P


Ungsbakad vitlöksmarinerad lax med kokt potatis och charlottenlök sås serveras idag hon mig iallafall, ska gå och börja med det nu.. hungrig? det är jag ialafall..

till kvällen bli det smörgåstårta och blåbärspaj hos Emilia. =)


hepåre.

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag vill inte vara sjuk längre.. Jag sakner da!

2008-10-21 @ 14:56:13
URL: http://www.molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0