ÄCKLAD!

jag är så äckligt trött på västervik och folket som lever här. man bara ser hur allt och alla går ner sig, ljuger för sina vänner skapar rykten och sprider ut lögner bara för att skydda sig själva så ingen får veta att dem själva har problem som dom vill dölja. och det priset är dyrt! förlorad vänskap och psykisk misshandel, och allt är deras egna fel... s k y l l . d i g . s j ä l v ! är det jag vill säga.. Vill bara ta med mig alla jag älskar och mina närmaste vänner, bort från västervik, sno ett stridsplan och släppa den största atombomben ever över västervik så knappt grunden är kvar.! ett hål i kartan ska det bli. no more västervik.

FUCK VÄSTERVIK I'M OUT!




Kommentarer
Postat av: Molly

Count me in!

2008-10-25 @ 16:38:57
URL: http://www.molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0