Jupiter är ingen ponny.

har glömt att berätta en sak :P eller förtälja som en vis man säger ;)

Julafton 07 då jag hade som mest värkar när jag fick åka ifrån julbordet till förlossningen 1 timma innan Bella föddes sa min kusin Johanna till mig "Frida jag förstår att detta gör ont men du jag lovar dig blir det en tjej nu så LOVAR jag att jag och mamma ska köpa henne en ponny till den dagen hon fyller ett år" Yeah yeah  tänkte jag mycket snack för att få mig att tänka på något annat, Tills nu i sen sommras när jag fick ett samtal från min kusin "Jupiter heter den" heter DEN tänkte jag, då är det så att Bella har inte fått en ponny utan en ÅSNA vid namn Jupiter. =) haha.  dock var det ju inte den dagen Bella fyllde 1 men vad gör det då :P haha. Nu har hon iallafall en egen ÅSNA vid Namn Jupiter...



Välkommen till familjen Jupiter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0