Kära dagbok.

öhh, ah precis, kära dagbok.. då sitter man här en svin kall höst kväll, eller kanske ska säga vinter ? :P ah det känns att vintern är påväg. frosten har spritt sig över grämattorna och isen har lags sig över vattenpölarna. fyfan, vart tog sommaren vägen? ja det är det jag vill veta! usch och fy. hörde på vädret i dag att i morgon kan det komma snö upp till 10 cm. SNÖ fattar ni SNÖ! oktober är inte ens slut och det är långt kvar till julafton.. blä blä blä.

Kom precis hem, har varit en sväng hos Madde, tagit några cigg under fläkten och snackat lite skit som bara hon och jag kan. om allt och ingenting om väder och vind ja you name it. det var trevligt iallafall det tackar jag för =) länge sedan vi fick tid över för varandra.

Skulle ha gjort massa saker idag men har bara inte orkat, känner fortfarande den där äckel känslan, BLÄ på allt typ. det är faktiskt jobbigt att känna så. men kan inte hjälpa det tyvärr. så kan det vara..

Har som vanligt inget vettigt att skriva, det är bara ord som flyter omkring mer eller mindre. nästan ingen sammanhållning alls. men det är så det är just nu, just a big BLÄ.

I morgon blir det att fara till Malin och Norrköping, och Fredag morgon blir det att fara vidare till Tidaholm. det längtar jag efter faktiskt. har saknat denna människa massor, någon man bara kan skratta med och åt hela tiden och slippa allt jävla skit som flyger omkring. någon man kan prata med om precis allt, som faktiskt bryr sig på riktigt ingen falsk idiot lixom, för det finns det förmånga av! bara han och jag och massa skratt. <3 det ser jag faktiskt fram imot, ett 6 timmars besök innan det blir att fara tillbaka till norrköping för en natt till hos Malin. =)

äe nu e jag trött, nu ska jag sova.

En tanke till dig pojke i bäcken som e sjuk =( krya på dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0