Dear söndag!

Barnet sover, Madde är inte hemma, jag har en kväll för mig själv, och det är så fruktansvärt skönt.. Har plockat ur mitt löshår i dag och just nu så ligger det en flaska färg i mitt hår, lite nytt och fräscht är ju aldrig fel.. en ansiktsmask ligger på struket i ansiktet, jag har tänt lite ljus hällt upp en kopp te, sitter lutad i soffan och bara njuter. just nu känns livet helt underbart... jag är lite av en ensam människa, jag trivs som fisken i vattnet när jag e själv, och ger mig själv lite tid.. helt underbart, det går någon film nu på tv som jag tittar på den verkar bra.. ska fila naglarna lite och fixa med dom, sen blir det nog sängen skapligt tidigt i dag. i morgon blir en dag som jag ska unna mitt barn, bara göra massa roliga saker med henne nu när jag inte har träffat henne på skiiit länge (1 vecka) saknar henne så gryymt dom dagarna hon inte är hemma..

hade trevligt igår måste jag säga, synd att det vart så jobbigt ute när det var aldeles för mycket folk ute så man inte ens kunde röra sig... helt sjukt..

Tack Linda btw för en sjuk skratt kväll igår, saknar dig faktiskt väldigt mycket..! vi får ta och ses oftare...

tillbaka till sofflutet.. =)

Kramar Frida


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv hjärtat, det var en mkt trevlig kväll :D saknar dig också, pussar!!

2009-04-12 @ 23:52:00
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0