!!!!

jag har gått igenom jävligt mycket just i dag, jag är så labil så det finns inte jag tror inte att jag kan hantera mig själv som som det är just i dag.. och så får jag höra massa saker precis, en massa fucking jävla lögner och jag blir precis vansinnig! vem fan tror du att du är din lilla idiot?! sitter och ljuger ihop massa saker om mig och säger det till min egen syster, och du i din tur ljuger ihop saker om min syster och säger det till mig, HUR FAN TÄNKER DU?!  din lilla råtta alltså. hur osmart får man vara..!

du är så klantig du försäger dig hela tiden säger imot dig själv, förnekar och ljuger.. to bad for you girl men jag satt jämte min syster precis när du satt och ljög om mig.. hon ringde till och med från min telefon.. gud så blåst!

nu är det sista potatisen satt! fyfan för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0