new day =)

jag hoppas ditt samvete knådar din hjärna som senare leder till en explosion!


idag är det en ny dag med nya möljligheter och nya planer för dagen.. jag vaknade i morse och jag kännde mig på topp. glatt humör osv. mycket skönt.... höll det sig länge? moääee, jag vart på dåligt humör en stund förut, skapliga svängningar alltså, helt knasigt.. just nu e jag på bra humör igen dock. jag är SJÄLV! bara jag och musiken som slår sig ut genom högtalarna och basen.. känner ron i hela min kropp, svävar som på moln känns det som.. just nu mår jag bra... jag har äntligen fått tid för mig själv... fyfan så skönt...

klev precis ur ett varmt och skönt bad... I FEEL GOOD.!

nu ska jag klä mig och fixa lite, så ska jag se till att det händer något lite senare tänkte jag.. niiice...

later / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0