yes-girl!

jag kan nog säga att jag var arg som fan när jag gick och lade mig i morse och jag kan berätta för er mina läsare, har jag fortfarande kokar min inte på samma gradantal! jag är nyvaken efter 50 timmar vaken och 4 timmar sömn, så idag kommer jag nog vara väldigt lättretad.. jag är nog väldigt psykisktinstabil idag tror jag och det erkänner jag isåfall.. jag tror jag är nere i en svacka förtillfället men påväg upp igen och ska ta mig över kanten senare i dag tänkte jag =)

Mina vänner säger till mig "ödsla inte all din energi på idioter" och då säger jag tack för att ni bryr er men jag ska tala om det att det är en sån liten del av min energi som jag använder till det oftast överskottet och det använder jag med glädje på idioter när jag vet att jag själv får ut något av det i slutändan ochnär jag vet att jag har rätt och ska bevisa till 1000% att jag hade det =) och då ger jag mig verkligen inte i första taget.. annars skulle jag verkligen inte göra det.. men den här personen förtjänar verkligen att må dåligt..riktigt dåligt.. och vem vet väldigt snart kanske hon gör det. och somsagt det är ju det jag hoppas på.

nepp nu blire frukost..


Hejrååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0