dear lördag!

god lördag allesammans.. sitter på mammas baksida i skuggan och bara tar det lugnt, klockan börjar rasa iväg, om ca en halv timme ska jag börja leta kläder och fixa till mig till kvällens fest på räken, Per´s fest, kommer nog bli grymtkul hopps jag!

nästa onsdag drar jag över till mitt hemland för en som missat den nyheten! det om något kommer bli sjukt kul! träffa mina gamla vänner och bara go crazy like the old days! Jag saknar vrkligen dom gamla dagarna, med Hannah, Lissan, Jennifer och alla dom där gamla gobitarna <3 mina raukar lixom <3

nu gnäller mamma på mig som vanligt å nu får jag hoppa resten av det jag tänkte skriva.! men men så kan det vara.

Hörs sart! xoxo/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0