Till dig <3 och förlåt!

Jag sa i tidigare skede att nu tänker jag inte försöka hjälpa någon mer igen, jag ska låta dom reda ut sina egna problem ! men det här klarar man inte helt själv om man inte är super kvinnan etv.

och det gör så fruktansvärt ont i mig när du är ledsen och nu kan jag ju lova att det känns verkligen inte bättre att veta att även mina ord sårar/-de dig, Jag gick på dig ganska så hårt. kanske lite för hårt med en gång?
Jag vet också att det jag sa... att det jag sa var verkligen det sista du ville höra, men endå sa jag det till dig. MEN det var/är för din skull, bara för DIN egen skull. du förstår säkert inte än hur, men tids nog så kommer du att göra det och jag kommer finnas vid din sida hela vägen också det vet du. jag ska stötta dig, se till att du hittar rätt väg att fortsätta "din vandring" på, du kan typ se mig som dina kryckor när du brutit benet, jag finns till hands så du inte faller ner igen!

I´m på sätt och vis sorry för att jag sårar dig och kommer fortsätta göra det ett tag till också tills du har fattat galoppen, tills du "hajjar läget"  men jag menar ju faktiskt väl i alla hårda ord, och det leder ju tillslut till något bra igen. du får chansen till ett "nytt liv" från ruta 1 där du kan göra bättre val eller iallafall tänka efter en gång extra

Jag lovar det här är egentligen lätt som en plätt att ta sig igenom. du säger/tror ditt liv i förstört, allt är skit, du kan inte leva längre men så är det ju inte eller hur? livet går ju vidare och du kommer att stöta på svårare tider än det här struntet, då kommer du tänka tillbaka på det här och skratta, vi kommer skratta tillsammans (:

på sätt och vis önskar jag verkligen att du lyssnat på mig från början, tagit in mina råd och tänkt efter en gång till då hade det kanske inte behövt vara så här, fan jag sa till dig säkert 1000 gånger det hade inte varit på samma nivå allting hade faktiskt varit lättare, fortfarande svårt men endå lättare än där vi är i dag! men va fan vem har sagt att det är lätt att leva, ta den svåra vägen, då kommer du vara starkare än aldrig förr och nej gumman jag menar inte att du kommer kunna slå folk hårdare så det är inte lönt att tänka den tanken ;) Det behövs nedslag i livet för att kunna bli en starkare människa och alltid i ett nedslag medföljer det något positivt. Det där positiva som kommer det ska vi verkligen spela på länge gumman! du fixar det här med min backning det vet jag!

du är min närmaste/bästaste vän nu Nona. Jag älskar dig min vän och jag finns alltid här för dig i vått och torrt! en trippel-ADHD kurd och en super skitzad svenne, knasigare kan det ju knappt bli ;) och verkligen inte bättre heller för den delen!<3

du och jag Nona vi är egentligen så olika som man bara kan bli, vi ligger absolut inte på samma nivå, vi tänker inte på samma sätt, vi har när jag tänker efter egentligen ingenting gemensamt. fuck "hobbys" och skit vem bryr sig om vad folk har för "hobbys" nu för tiden. vi har ingenting men endå har vi så MYCKET. två helt olika människor men endå så lika.! Jag är super glad att vi väl fick kontakt till slut, även att jag var till en början en riktig mer eller mindre bitch och tyckte att du var en snorunge som försökte spela cool. haha gumman du försökte ju verkligen spela cool då! för så som du var då, den tendensen har jag inte ens sett sen dess <3 xD tuffing..!

Men som sagt nu Naoroz Al-Barazanji, vi ska kämpa för det här tillsammans och vi kommer klara det, Den stadiga grunden kommer snart vara klar, sen ska du få klättra, klättra som aldrig förr och du ska få se att "någonstans någonting du vet han den perfekta där ho ho lala" som vi snacka om förut, snart landar vi där, då börjar livet Nona,  livet där det faktiskt är som en dans på rosor! <3




Kommentarer
Postat av: aida hagberg!!!!

Fan vad starkt skriivet det gick rakt in i hjärtat tro mig!!! fan vad starkt... livet handlar om mot gångar hela tiiiden ibland lätta i bland svåra å i bland heeelt jävla fcking omöjliga!! det ända man behöver är sina nära och kära:) det gör en stark !! tro mig... jag har levt heelt fuckt up men jag har hittat vägen.. men går fortfarande lite snett.. men då är mina vänner där och lyfter upp mig.. men en dag så kan inte alltiid vännerna vara där.. då ska man klara att resa sig upp själv och vara en stark kvinna. det e svårt.:!! ingen har sagt att livet e lättt... det är det inte tro mig!!!! LYCKA till med allt.<3 stååååå på er alla..... pussss LOVE Aida

2009-12-15 @ 20:28:24
Postat av: Frida

Aida gumman, ingen har ett sk. "problem fritt" liv, det bara finns inget som är så. livet har både mot och medvind som det pendlar emellan hela tiden, motvinden kan vara svår och kännas väldigt tung och även helt omöjlig men så kommer medvinden och man känner sig oslagbar, att man klarar allt, och det är den känslan och tanke man alltid ska komma ihåg. "JAG ÄR OSLAGBAR! jag kommer klara denna motvind, JAG KLARAR ALLT" man måste tro på sig själv!



ens nära och kära ska man hålla hårt i för det är dom som får en att bli påmind om vad som finns där att kämpa för. med ens nära och kära inärheten känner man sig värdefull och det är viktigt för självkänslan för man måste våga säga att man ÄLSKAR sig själv, man ska tro på sig själv och lyssna till sitt eget hjärta, då kommer man längst. VÅGA VARA SJÄLVISK det måste man vara ibland för att orka.



Puss på dig gumman /Frida

2009-12-15 @ 20:56:42
URL: http://friggidy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0