lite hår tjohej.



TREsemmé som kom till sverige för ett tag sen beskriver sin produkt "lyx till lågpris"

Det var helt klart mer än godkänt enligt min åsikt! just den jag provade är fulproppad med både massa fukt och näring, och det kan jag säga att mitt hår verkligen behöver!

Produkten kan köpas på ex ICA för 92 spänn flarren,
men jag tycke jag såg i dag när jag handlade på ica att det var något erbjudande att man får en på köpet, så varför inte passa på att slå till när det är så billigt, flaskorna är på 900 ml så det räcker ju ett bra tag och man behöver verkligen inte använda mycket av den heller.. ett kanon kap!

TUMMEN UPP för TREseemé !

---

Sen måste jag ju passa på att även tipsa om denna prudukt som jag verklige avgudar och inte kan leva utan eller ja duscha utan iallafall

Loreal Nature oiliss balsamspray med en utslätande anti-frizz funktion av gröna oljor

 

Verkligen en toppen produkt som är värt varenda krona som den kostar, man kan köpa den lite var stans för mellan 179 och 203 kr

 

dom gröna oljorna ger kontroll och gör håret så sjukt mjukt, ja en perfekt produkt om det är lite för flygit eller bara almänt torrt och livlöst

 

lätt 5/5 Toasters från min sida TUMEN UPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0