morning sunhines!

är bara uppe en snabbis såhär på morgonkvisten! måste fortsätta tvätta lite, typ 2 maskiner kvar bara! tvättade i går från klockan 07.00 och hängde upp den sista tvätten för i går i natt vid halv 2! klockan är nu typ 06.12 och den nya tvätt tiden börjar klockan 07.00 igen.

nu kanske ni undrar "hur mycket tvätt har hon egentligen" eller kanske "eeeh tar maskinerna typ 3 timmar per tvätt eller?" men såhär ligger det till mina kära trogna bloggläsare att jag "sam-tvättade" med min syster, vi hjälptes åt med både hennes och min smuts tvätt och i deras familj är dom ju endå 4 barn och 2 vuxna, det blir mycket kläder, mycket lakan, och mycket handdukar åsådär, och jag, jag har varit lite lat så jag har inte tvättat på ett tag + att Nona hjälper mig att fylla tvättkorgen med lite av hennes kläder också ;) så vi skenade upp och ner i tvättstugan konstant hela dagen med en liten paus för att gå på loppis i en timme och sen åka och handla ett paket kaffe på willys ;)

ska iaf kasta i de sista maskinerna nu, vänta tills det är klart hänga upp tvätten och sen sova vidare ett tag till.! är helt slut och trött i kroppen ont i armarna "någon som vill se våra tvättupphängnings biceps och triceps jag och charotte har fått under dagen?" haha men typ så är det, eller ja någon sorts form av värk har vi iallafall i armarna båda två ;)

Skulle hängt på min kusin och hennes snubbe till linköping och ikea nu vid 9, men ja skippar det, måste sova bara liiiite till ju om jag ska orka MASKERADEN i kväll ;) Ja och Johanna kommer lätt vara snyggast, vi ska inte "maskera" ut oss till typ det ALLA tjejerklär ut sig till "sexiga" sjuksköterskor "sexiga" pirater och sådant där tjaffs. VI SKA KLÄ OSS I VARSIN BLÅ ARBETS OVERALL, EN FUL KEPS OCH WISIGA SKOR! för vi jobbar ju typ på TIPPEN ;)

provade kläderna i går och ja höll på att skratta ihjäl mig när ja fick se mig själv i spegeln, men snygg det var jag ;) haha. Johanna provade aldrig sina men jag kan nog säga att hon är dö sng i det också, vi har ju det i generna. vi är ju släkt, är jag snygg så blir hon snygg automatiskt haha. ;)

näe dags att fläska sig till tvättstugan för att lukta lite på sköljmedlet ;) typ Jalla Bye så länge! vi hörs!



-Saknar min habibi! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0