Skillat Rauka, skillat!

Jag är så nedrans bra så det finns inte.. hur mycket är det egentligen okej att spilla på en och samma morgon? Jag tycker att idag var INTE okej över huvudtaget, nog för att man halv försov sig lite, man stressade, jag slog först ut min första te kopp OCH min andra också, sen även mitt vattenglas när jag skulle proppa i mig mina dagliga piller var jag lite för rask i armen så jag slog ut den också, nu får det vara bra sa jag och dunka näven i bordet och då välte även min kaffe kopp! DETTA ÄR INTE OKEJ! jag vill inte ens veta vart denna dag kommer sluta.!

Nu har jag iaf lämnat Bellan på dagis, fick med mig Liam ibilen också då Mickan försovit sig hon också, så har lämnat dom nu iaf, så nu sitter jag hos Mickan igen ska ge mig på att ta mig en ny kopp kaffe och se hur det går..!

Ska ner sen till stan på lite ärenden som måste fixas, och vid 2 ska barnen hem igen och vid 16.30 är det dags för samtal på dagis.. ojojoj undra om hon är en liten oängel där borta ;) svårt att tänka mig det men vi får se vad som sägs.. (:

Äe ska ställa mig vid diskbänken och försöka få i mig lite kaffe (:

later.. xoxo/Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0