Tack!

Tackar mina närmaste som var med mig i går på vad om skulle varit MIN dag. hah hade verkligen kul i går, även at det vart massa öl som det inte skulle blivit och jag vart kanon yr i bollen att jag nästan dog, det vart tidigt i säng för min del efter en titt ner i toa stolen. ASG. Det är farligt att känna bartenderna på krogrna i stan och att dom vet att man fyller år.. jag tål inte shot kan jag säga, men jag tog mig hem och jag tog mig i säng (en stund iallafall) tills syste Charlotte dök in genom dörren med paket till mig och sen drog upp mig kasta in mig i duschen och drog med mig hem till henne. kul sällskap jag var när jag kom dit, jag satte mig i fotöljen och somnade på bums, vaknade klockan halv 7 igen, ringde pappa och bad han hämta mig och köra hem mig så jag fick sova. Det gjorde han och det tackar man ju också för.

jag kom hem Nona sov som en stock jag väckte henne för hon tog för mycket plats av sängen, ja ville ju också sova! jag skuttade i säng somna åter igen som en stock och vaknade vid halv 3 kanske. haha. men nu mår jag bra minsann..

sitter här med min terrorist till unge, ska gosa och mysa lite med henne innan hon ska sova <3 för i morgon åker hon till sin pappa igen i en hel vecka :( MIN PLUTTA :(

aja det var allt för i dag, orkar inte mera.. delar med mig avnågra bilder från i går också ;)



näe orkar inte mer, tjing tjing.

Kommentarer
Postat av: Linda

Aahhh jag vet, fanns SÅ många fina klänningar på dessa smala brudar. TÄNK OM man hade det ja! Men nu är det ju som det är och vi mår ju bra :) det får vi vara glada för :) :) <3

2009-12-11 @ 00:14:29
URL: http://www.lindaviberg.se
Postat av: Linda

Ja men eller hur! Killarna vill ha lite o ta i ju :D fina krejjer hehe

2009-12-11 @ 06:59:39
URL: http://www.lindaviberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0