Trööött

Då var äntligen denna dag över, trodde aldrig den skulle ta slut. Är helt slut i kropp och sinne elöler hur man säger, är så trött i skallen att jag... ja har svårare att tänka än i vanliga fall typ. hahah

Bellan fyllde ju år då som sagt idag (Minnda tåååw åå, som hon själv säger) (bra tajmat säger även alla, men det var inte mitt fel) Det har vart en sån där NONSTOP dag där allt har gått i 350 km/h ingen lugnt och ro. eller nu ljög jag, jag stängde in mig i mormors tv rum efter julmaten vid 5 snåret och tog ma en lur på några minuter men vart snabbt väckt av telefonen som skrämde livet ur mig, först vart jag förbannad sen såg jag vem som ringde :D då vart jag glad och det gjorde inget att jag vart väckt (: aja nu bytte jag ämne.

jag skulle ju förtälja iallafall, Bellan, hon vart så uppspelt redan vid 7 i morse när vi gick in i sovrummet och sjöng för henne och hon fick ett paket. Hon vart gaaalen rent ut sagt hon flög upp ur sängen helt yrvaken, ut till granen och började slita upp ALLA paketen där under, dom paketen det var kläder i var inte lika uppskattat kläderna kastades åt alla håll och leksakerna var skit roliga, men tillslut vart hon så förbannad för hon inte visste hur hon skulle lyckas leka med ALLA dom nya leksakerna samtidigt.

hon har varit så uppspelt hela dagen så hon visst inte vart hon skulle ta vägen, tror knappt att hon visste vad hon hette där ett tag, munnen gick i ett hela tiden, det har bara sprutat ut nya ord som armband (ambaaan) Trasig (trasis) polisbil (plisbli) först tyckte jag hon sa GRISbil men det var visst för bra för att vara sant ;) haha. ahh massa mera ord iallafall. kul men ganska så jobbigt endå..

jag är så trött nu så jag vet inte ens om dessa meninga hänger ihop alls, kanske bara massa svammel.? ja jag vet inte..

sitter nu hos Charlotte iallafall och har Jul-Natts mys Med Henne, Anders, Marina, Mickan, Jimmy, ContaCinty och de minsta barnen men dom sover så klart. Massa godis och gott, de andra har gått på stark drickat men jag håller mig till kaffe i kväll. ska ju faktiskt jobba i morgon (klockan 15.00) haha. aja nu måste jag vara social lite innan jag blir nerslagen och bort knuffad för jag sitter här så får väl skriva lite mera sammanhängande när jag hinner nästa gångf.

äävafan vi hörs hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0