Lördag.

då var en ny helg här.. 1 av dom 2 jobbigaste helgerna på hela året.. just det, visfestivalen.. jag hatar det! alldeles för mycket folk och alldeles för mycket småfolk som springer ekring. kaos precis överallt man tar sig inte fram med varken bil eller på fötter.. helt sinnes sjukt.. ja jag tycker inte om den här helgen iallafall kan jag tala om!

nu när jag har skrivit lite i detta inlägg så märker jag att jag saknar bloggandet lite.. det är skönt att få skriva av sig. men sommaren är katastrofal.. jag hinner inte, jag finner ingen tid... jag har egentligen inte tid just nu heller men jag tar mig helt enkelt lite tid och hoppas på att Belinda inte river hela stället medans jag sitter här..

Belinda har blivit en stor tjej nu.. hon växer på längden skit fort.. hon börjar prata bara mer och mer, dom senaste dagarna har det kommer massor med nya ord och hom härmar en i allt man säger, så nu får man passa upp med vad man säger. inga svordommar nu det är svårt men jag får bita mig i tungan många gånger om dagen må ni tro ni som känner mig vet varför ;)

Ikväll iallafall ska jag försöka gå ut.. var ute en sväng i går nykter.. men det var jobbigt så jag får väl ta och bli precis brackandes i kväll så det känns bra att vara i folkvimmlet, jag blir så folkskygg när det e så mycket folk..

...jaha vad var det jag sa.. nu hittade jag Belinda uppe på köksbordet på en tallrik med kniv och ett äpple i handen, hon stog och hoppade och skrek äppläääää äpplääää mamma äpplääää!!

ska ta och leka lite med henne ett tag nu (:

vi får se när vi hörs igen mina trogna bloggare (:

Puss på er.!

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag håller med dig! Vis suger!

2009-07-12 @ 14:04:53
URL: http://molkan.se
Postat av: Molly

Nu får du ta och skrive nåt ;)

2009-08-02 @ 11:24:49
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0