Goder morgen =)

Ja då var det en ny dag.. Onsdagen den 18 Mars 2009.. yes denna dag ser vi inte mer, under våran livstid.. skumt egentligen.. ;)

Vädret ser vackrt ut.. möjligtvis lite blåsigt, men solen stiger upp där borta bakom willys så fint så...

Jobb i dag då.. 07-12 bara, men de kan nog bli skönt.  Ska ner och möta Mamma och mitt Barn på stan sen när jag slutar.. mor i busken har ju fått stålar på kontot idag:D hahah

Hade jätte trevligt i går med mina två flickor & Djela, han var med också. men han satt mest och spela poker vid datorn.. ;)det kommer blirder på vårat my lite senare i dag jag hinner inte lägga in dom nu, för nu e det dags att cykla till jobbet :D weeiiii

Kramar / Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0