Lördag.

jag svär, fy fan så dåligt jag har mått i dag! I går firade vi Nona lite att hon fyllde år efter 12 genom att gå ner till morella, vi skulle ta det lite piano, ta en öl eller två, ja då vet man ju hur det slutar. det vart inte bara en eller två, lägg på en nolla eller nått.. :P slutet av kvällen vart att benen gick sin egna väg och Frida hade en KARATE FYLLA.. fy jösse namn må ni tro vad det snurra i mitt lilla huvud.. ojskipojski.. men sov gott som fasiken när jag somnade, men vak endå några ånger under natten då jag höll på att frysa sönder.. kallaste lägenheten ever, jag sväär. men jag somnade dock lika fort som jag vakna, rätta till täcket lite bara. vaknade rätt tidigt mådde S K I T . !   men man mår ju som man förtjänar har jag hört ;)

Vi gick med barnen till mc så dom fick lite mat i sig, jag käkade några morötter, massa gott. Lindiisen satt och gjorde ansiktsmålningar där nere i dag så Felixen förvandlades till en tiger på ett ögonblick =) efter maten gick vi till stadsparken and i will tell you, Bellsii LOOOVE rutchkanan (stavning?)  dom hade kul där ett tag, så tog vi svängen förbi Hemköp och köpte lite lördagsgodis till Felixen. och sen vidare hemmåt och lekparken här utanför.. vi fixa lite kaffe och to med oss ut i solen, och satt där bra länge, barnen lekte för fullt.

hem in fixa dona softa folk kom, folk gick. det var resten av dagen.. nu ligger jag här, skaaapligt trött, mår fortfarande lite dåligt. Bellan snarkar här jämte mig, och jag ska snart sluta mina ögon och få lite sömn.. denna dag har gått i ett. men här kommer lite bilder. =)





Godnatt!

Kommentarer
Postat av: natina

jag vill ha en ny bloggdesign (en kompis håller på och fixar) så jag har den här fula så länge! :)



Seriöst, men fan det gick ju bra för dej jue.

du får börja nästa termin och visa dom att du är bäst så dom tappar hakan i golvet! :)





2009-03-22 @ 12:47:10
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0