ÄGD!

Bra där gumman! <3
READ THIS!

Kommentarer
Postat av: skinkan84

Joo Frida jag vet vart min plats på jobbet är! Men jag tycker att man kan komma fram och fråga en om man nu är osäker på att allt kommit med i utbildningen. tycker inte du det. å visst jag kanske överreagerade lite, men det kan ju bli så när alla hormoner bubblar i kroppen samt att det går trögt och långsamt på jobbet. Då kan nästan vem som helst bli irriterad på småsaker. Jag tyckte att det känndes som om man vart "överkörd" Är det inte bättre att fråga mig som höll utbildningen om vad som kom med och inte, i stället för att fråga den nya som har mycket info i huvudet?

2009-05-14 @ 06:43:25
URL: http://www.metrobloggen.se/skinkan84
Postat av: NATINA

HAHA eller hur frida! den där bruden blev VERKLIGEN ägd! borde veta sin plats bättre, om hon nu är så JÄVLA bra varför jobbar inte hon som coach utan som säljare? hahaha.. live n' learn shorty s'ger jag bara! :))



HÖRRUUU när ska vi dricka kaffe i pareken ?



PUSS

2009-05-17 @ 11:42:12
URL: http://natinaleonbardhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0