29 timmar.

Japp så länge har jag varit vaken nu, fattar inte att jag inte är trött? 29 timmar det e ju as länge, men nu får jag hålla mig vaken tills i kväll så jag får dygnet rätt väldans dumt att somna nu för då är det ju tvär kört :/

Sitter hemma hos syster yster dricke kaffe kopp efter kaffe kopp kanske därför jag inte är trött? koppen har inte varit tom mer än i 2 sekunder sen 6 i morse när jag kom hit. knäppt lär ju ha dödligt ont i magen sen av allt kaffe..

Ska till Tess sen vid 6, dricka lite te säkert som vanligt.. gottis ju, bättre än kaffe egentligen, men kaffe är ju så gott! haha ska iallafall få prata med min honey <3 han ringde i går vi fick prata i typ knappt 10 minuter innan han var tvungen att lägga på så idag kan vi prata mera (: miss miss miss him!!! <3<3

Näe nu ska jag ta min systers låne hund och gå en promenad (: hoppas på att bli trött i benen faktiskt, men får se hur det går krävs nog ganska mycket till det tyvärr om jag inte cyklar för då dör jag efter några meter, men har inga planer på att cykla endå. haha

xoxo/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0