36 timmar.

har nu varit vaken i 36 timmar, börjar bli sjukligt trött men ska vara vaken ett tag till vill ju faktiskt se Paradise hotell klockan 22.00 sen kan jag hota John Blund att komma och ta me ma till drömarnas land! för att spendera några timmar där innan det är dags för läkar besöket klockan 08.00 och sedan lite jobb mellan 15-22..

36 timmar, vet ni hur länge det är? ja självklart är det ju 36 timmar men det är en lång tid att vara vaken må ni tro.! igår kväll tittade jag på film på kvällen och bara myste fullt ut, klockan 03.30 Dyker min kära syster in i hallen. Vi snackade massa skit och disskuterade vissa människor och vi blev nog lite irriterade båda två till slut och la ner diskussionen och började prata om annat..

Mitt i vårat "skitsnack" fick jag ett mindre roligt medelande på facebook från en kär person (Sarah) hon var ledsen det hade hänt massa skit, vi snackade om det och började smida på en lösning, vi styrde opp ett och det slutade med att klockan 4 stod vi i hennes hall och kom inte därifrån förrens vid 05.40, då traskade vi hem till mig, hämtade systerysers väska och gick till midgård för att hämta cyklarna och trampade vidare hem till Charlotte. klockan vart mer och mer och tillsist vart det ljusare och lusare ute sen kom alla barnen upp, och då är det ju inte ens lönt att försöka sova ;)

Jag och Christine (Charlottes äldsta dotter) Tog vovven på en liten runda så den fick kissa och bajsa lite. sen satte städandet igån här hos Charlotte det vart kaffe kopp efter kaffe kopp och nu är jag på min 16de kopp sen jag kom hit, har faktiskt räknat :P

runt klockan halv 2 tog jag en lååång promenad med vovven igen denna gång bar det av ner till VO, där mötte jag upp Johan och vi hade sällskap tillbaka (Han skulle till jobbet och jag skulle tillbaka till Charlotte) trevligt med lite sällskap ju (: väl tillbaka hos Charlotte satte vi oss och skulle äta men jag kunde inte,  har helt tappat mat lusten, mår dö illa bara av att se mat, så jag tog mig en tallrik yogurt och bara den tog typ 1 timma att få i mig,

fan skulle hellre vilja bli sond matad ibland känner jag, slippa tugga och svälja, för så som det är nu med min mat är katastrof! det kan gå flera dagar utan att jag äter något alls, och då mår jag skit illa bara jag ser mat och att behöva veta att jag måste tugga skiten och sen svälja ner det också. näe jag vet inte vad som hänt men kaffe och cigg är den "födan" jag lever på.. dumt jag vet men så är det! få skäll typ varje dag för det men jag kan inte hjälpa det, även om jag vill äta och det vill jag faktiskt så kan jag inte. det går bara inte.. det e något skumt pågång. skitsamma det ordnar sig nog till slut.

Christine och jag åkte iaf hem till Tess klockan 6 på Tobbes moppe ;) haha. Gosades lite med Loan och pratade med min habibi <3 saknar dig hajati! var väl där cirkus en och en halv timme innan vi tog moppen och brummade tillbaka hem till Charlotte, och nu sitter vi här och väntar då på att paradise hotel ska börja så det kan ta slut och jag kan hota upp John Blund att ta med ma te drömmarnas land som sagt..

nu ska jag ta ma den näst sista koppen kaffe för idag, det blir nog en påfyllning så jag säger näst sista ;) haha

äsch vi hörs i morgon bloggen och ni andra.. take care

xoxo/Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske dags att gå till doktorn? Det där låter inte så bra..

2009-11-15 @ 22:47:32
Postat av: Sarah

Tack tack tack tack för att du ställde upp! Du anar inte hur mycket jag uppskattade det!

Har uppdaterat med lite bilder på din dotter i min blogg ifall du vill se na;) Haha Dock mer mjöl än henne..

2009-11-17 @ 21:07:48
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0