baby boy

Den dagen jag träffade dig var den bästa dagen i mitt liv, jag sitter här och tänker på att du var så jävla fin. Jag vill vara där du är jag vill göra det du gör. Du är mitt hjärta och det är för dig jag kommer dö. Jag vill göra allt för dig, vi ska kämpa för varandra, inga sura miner nu för vi älskar ju varandra. Jag vill dela allt med dig för du är mitt liv jag ska göra allt som krävs för att du ska min förbli. Jag har lärt mig av mina misstag vad som kan gå fel, jag ber om ursäkt nu jag vill inte bråka mer jag vill bara älska dig, å ha dig här bervid. Smaken av dina läppar är så jävla underbara. du och jag sida vid sida hand i hand alla luster, du har mitt hjärta i din hand. Just nu, ja då sitter jag här, jag tänker på dig hjärtat jag vill ha dig här. Det går inte en sekund utan att du finns här, där i mina tankar där jag håller dig så kär. Honey du är min och ingen annans, kärleken från dig gör så jag förvandlar mig till något som får mig att inse vilken människa jag är och jag vill ha dig med. Jag kan drömma mig bort till den finast plats där vi två tillsammans lovar varandra att haldrig mer bråka, inget jävla tjaffs visa varandra kärlek både dag och natt. Jag älskar dig som fan du är min lilla skatt. Snälla uppfyll min önskan så uppfyller jag din. Detta kommer från hjärtat direkt från mig din bara din.
Du skulle bara fatta hur mycket jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0