god morgon onsdag!

tog mig lite sovmorgon och det var fett skönt.. har sovit hos Tina i natt så det vart sent igår, men men vad gör det?

idag har jag massa ärenden att ta tag i som MÅSTE göras nu får jag sluta skjuta upp saker hela tiden! ska hoppa in i en dusch och fixe te ma sen börjar min dag med en fika med Djelo <3 om han inte vaknar för sent vill säga ;) haha..

aja Tina ska få sin dator, hon har prov om en halv timme och behöver leta lite information om romariket. FY SÅ TRÅKIGT !!

jag gör man ett nytt inlägg senare.. kanske dags för en uppdaterande bild? ;) det snöar ju faktiskt i dag tydligen, alla ringer och säger att det snöar men jag ser fan ingenting! ;) hahaha

xoxo/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0