godnatt torsdag

jahapp då börjar denna torsdag lida mot sitt slut, klockan 14 i dag hoppade vi alla av lycka, Åtalet lades ner och grabbarna frikänndes, det firades hos Djeladins familj med champange ;) haha dö nice.. efter ett par timmar där satte vi oss på varsin cykel (jag och Ebbi) och hojjade ner till åhlens för att köpa oss lite hårfärg, på tillbaka vägen tog vi svänger förbi min mamma och hämtade lite saker jag behövde som var där, vi var skiiit slut när vi kom tillbaka hem till familjen Djeladini.

efter kanske 5 minuters vilande efter cykel turen gick jag med Djelo till markör då han skulle klippa sig lite (VÄLbehövligt) Demo kom dit och skulle klippa sig också, så vi snackade lite medans Djelo satt där med pekpinnen i högsta hugg haha.. men det vart nice.. efter klippningen mötte vi Toni, Dennis och Emran och traskade vidare till Atza för att plocka upp honom för lite pizza ätande på Diana. tillslut hade vi samlats 78 blattar och jag på diana, det var mer än fullt och ljudnivån var katastrof, men det var roligt..

nu är jag iallafall hemma och det är snart dags att knoppa då jag ska jobba 07-16 i morgon, lite halv segt men då går dagen fortare för direkt när jag slutar jobba ska jag hämta min prinsessa från dagis :D och ni må tro att jag har saknat henne något så sjukt.. efter dagis ska vi ut till gammel mormor och gammel morfar och hälsa på lite så efter det återkommer jag till bloggen om jag finner tid. ska färga håret å skit med Ebbi sen på kvällen :D

godnatt godnatt xoxo/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0