käftsmäll!!

Det var som en riktig smäll på käften när jag tittade på klockan nyssens 05.46 var klockan då, vaken IGEN hela natten bra jobbat Frida bra jobbat! du kommer vara helt förstörd i morgon, eller ja i dag för idag ska det styras med mycket! no time 4 rest mitt mongo. Aja bara att plocka ihop tvätten, tvätt tiden börjar ju snart.. kanske kan power-nääpa imellan maskinerna? näe fy sinnes då kommer jag aldrig vakna så möglar tvätten och grannarna flippar för dom inte kan tvätta på sina bokade tider för jag har låst dörren med min plupp..! orka tjuriga grannar och en möglig sur tvätt som sen MÅSTE tvättas om ett par gånger, bara massa extra jobb!

smäll på fingrarna skulle man ha, om endå inte en på käften..

Bye Bye och fuck mej själv.! hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0