Nedräkningar.

16 dagar - Jag fyller år
31 dagar - Belinda fyller 2 år / Julafton
40 dagar - 2010



Det är dom nedräkningarna jag har.. Detta år tänker jag dock INTE spendera julafton/Bellans födelsedag i min ensamhet i en sjukhussäng på någon avdelning över huvudtaget.. Jag ska vara hemma med min prinsessa denna gång! jag missade hennes första födelsedag, hennes första julafton för en äcklig inflamation i njurarna och 42 graders feber,  hur sjuk jag än är i år kommer jag endå vara med henne, det kan jag hoppa upp och sätta mig själv på.! inte ens om jag är döende ska det hindra mig! och jul maten SKA JAG BARA HA! 3 julaftonar utan julbord, det håller inte. jag ska svälta minst 2 veckor innan, så jag kan äta ifatt dom gångerna jag missat ;)

näe dags för kaffe och ett parti harpan sen ska jag inta soffläge och där ska jag stanna tills Bellan ska hämtas från dagis.. vi hörs senare bloggers.

xoxo/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0