regning dag

torsdagen är här.. det regnar ute :( sitter och väntar på att klockan ska bli två, är sjuk nervös för mina vänner, men detta kommer gå bra <3 Tina är i skolan och jag sitter här i min ensamhet har duschat och fönat håret, det var skönt (: har haft en heeeel skev dröm i natt så det går inte ens att förklara, somnade i natt sent som fan med mp3 spelaren i öronen, vaknade att jag hade sladden hårt snurrad runt halsen där av min dröm tror jag, ja då kan ni förstå lite vad jag drömmde om men men tur så var det bara en dröm..

idag händer inte allt för mycket. ska vänta på Tina iallafall så får vi se vad vi gör antagligen blir det häng hos hennes föräldrar det är det jag kan tänka mig. men vi får se. ute tänker jag inte hänga i detta ruskiga väder..

näe ska ta ett ryck med damsugaren här hemma, det ligger typ popcorn lite här och där som vi festade loss på inatt :P haha.

näe summ summ damsugaren, här kommer jag :D

xoxo/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0