styrkan jag fick av dig!

jag kan inte känna mig starkare än nu, under bara några få timmar fick du mig att känna mig starkare än vad jag skulle uppnått på säkert nån månad eller två. Men nu har du har fått mig att känna mig trygg och stark som förr och det känns underbart, har verkligen saknat alla pratstunder med dig, jag får ut så mycket av dina ord, det var skönt att få gråta ut (synd att det inte kunde vara mot din axel) men bara släppa ut allt, ta av mig masken och få höra dina underbara ord och få må bra igen, jag har alltid kunnat vara mig själv för dig kunnat berätta allt verkligen pratat om allt och det känns helt underbart att få ha dig vid min sida igen, har saknat dig så sjukt mycket! jag har alltid varit svag för dig, du har alltid haft en stooor plats hos mig, den tryggheten trodde jag inte jag skulle känna igen, men det gjorde jag ju and im lovin it! (Mc donalds trudilutten biten) äe skämt och sido, men jag älskar den här känslan jag har i min kropp just nu, en riktigt må bra känsla!

allt du sagt till mig nu dom senaste dagarna allt du har gjort för mig allt du har fått mig och känna jag kan aldrig tacka dig så det räcker till du har fått mig att må så nedrans bra, du är så nära men endå så långt bort önskar mer än allt att du kunde vara här hos mig nu, så jag kunde gråta mot din axel krama om dig och ja allt jag saknar dig mer än ever. men snart är du här igen och då börjar livet på rosorna i need you damn! 

Tack för att du finns!


Sitter nu hos min älskade Johanna, becca är också här så klart xD 5/5 Toasters!
Jag och johanna har snackat mycket i dag både tidigare på dagen och nu i kväll. och vi har kommit på att det är ju hon och jag som är "radarparet" vi är så ruskigt lika, vid tänker lika, hamnar i likadana situationer, beter oss på samma sätt, har samma smak, samma klädstorlek samma sko storlek ja allt, <8förutom hårfärgen) the real dream team, vi kanske ska skita i alla karlar och gifta oss hon och jag? haha näe då men det är nästan skrämmande hur lika vi egentligen är. vi är som dom förväxlande tvillingarna som har hamnat helt fel men endå helt rätt om ni kan förstå mitt tanke sätt.. men det är skönt att ha en sådan människa i ens närhet- Love you gumman!

nepp nu ska vi äta köttbullar och spagetti som becca kom med. mumma.. vi hörs en annan dag bloggers--

nu är det Becca och Johanna som gäller dom närmaste timmarna <3<3

xoxo/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0