Tisdag..

Igår hade jag en riktig myskväll med mig själv, hade 41 tända ljus lite soft musik och en kopp kaffe i handen, jätte mysigt vart det, runt 12 snåret kom en vän förbi vi snackade lite men jag var sjukt trött, så det vart inte så långvarit dock, men trevligt.

Idag tog jag mig en sovmorgon, och när jag väl hade klivit ur sängen runt halv 1 tiden så åkte jag hem till Dijana och fikade, och nu sitter jag här hos mamma och väntar på att jag ska hämta Belinda, på dagis, och sen vid halv 6 blir det att åka tillbaka till dagis på "höst salong" kommer bli trevligt tror jag.. (:

japp japp nu ska jag ta en cigg med morsan (;

xoxo/frida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0