1 oktober.

Tjenna mors allesammen..

Sitter här med Ebbi och bara väntar på att klockan ska gå så dom bra tv programen på tv ska börja.. Idol och Inlåst, ska bli kul att se..

Idag drabbades jag av ett ryggskott, jag trodde jag skulle dö på riktigt, Kunde inte röra mig, jag grääät som ett litet barn, det gjorde så ont. Har fått tabletter nu som jag mår sjukt illa av men ryggen känn bättre tack och lov!

Idag är det alltså torsdag.. dagarna går och jag saknar mina "vapendragare" allt mer för var dag som går Hoppas att om en vecka kan vi alla sitta tillsammans igen och titta på programmen. hoppas hoppas hoppas.. jag håller tummarna nu måste dom komma hem!

Belinda min Belinda börjar bli så sjukt stor nu, hon pratar som sjutton och har ett humör som inte är från denna värld, hon vet verkligen vad hon vill.. <3 i löööööv her!

Ja vad ska man säga.. jag vet inte, har inte så mkycker med skrivande på "lager" så att säga, så jag avrundar här för i dag och återkommer när jag har tid för det..

En sak till, jag måste erkänna, jag är super förälskad (: <3 mer än så säger jag inte. ;)


min mamma fyller år i dag, har köpt henne en sodastreamer, gav henne den redan igår så därför kan jag skriva det här (: hoho
Take care så hörs vi.. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0