MISSFÖRSTÅND!

tydligen har det blivit lite missförstånd i mitt tidigare inlägg, och inte så liiite heller. men kunde man tänka sig annat när man bor i västervik? en rutten jävla skit håla där folk lever på andras rykten typ.. ja jag garvar men en vacker dag kommer detta att såra någon stort. att folk inte tänker på det innan dom glappar sin kakburk.? det är fortfarande för mig ett under.. men prata på om mig gör det NI HÅLLER MITT NAMN LEVANDE! och det är ju aldrig dumt mer kändis än Brad Pitt typ! inte dåligt inte dåligt!

Jag vet vilka som är mina vänner och inte. jag har VÄLDIGT få vänner som jag vet att jag kan lite på till 1000 miljoner procent, sen har jag många kompisar men dom vet jag vart jag har, tråkigt att man inte fick reda på det lite tidigare för några år sen typ.. men mina vänner som jag har närmast vet jag att jag kan säga allting till! det känns underbart..

på tal om missförståndet ja... JAG ÄR INTE GRAVID OCH JAG SKA INTE HA BARN!  kan jag vara mindre tydlig? jag har somsagt redan ett barn och just nu räcker det för mig..GOTT OCH VÄL

på måndag kommer det börja ske stora förändringar i mitt liv.. och livet kommer någongång börja bli en dans på rosor, jag har stora planer för det här och det är bara lite små detaljer som fattas som ska på plats på kartan sen en vacker dag pang bomb så är mitt liv en dans på rosor! (eller bra i närheten iallafall) jag har mitt barn vid min sida hela tiden och det är det som räknas!

tills dess fuck you all ! xoxo /frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0