Hej Onsdag.

Då var onsdagen här, sitter och väntar på att åka ut då jag jobbar för tillfället. har sovit skit dåligt i natt så dagen börjar med att jag försover mig det var flera år sedan jag försov mig så jag verkligen kommer för sent till jobbet, som tur var ingen skada skedd ju :) kom ju bara 20 minuter försent haha..

vad händer annars idag då? ja ni ska hämta skrutta på dagis klockan 4 iallafall så blir det en snabbis ner på stan och hämta ut hjärtats ena klocka som har lagats :) sen blir det det gamla vanliga, hem städa laga mat diska så är det läggdags igen :) skööönt :) imorgon är det min enda lediga dag sovmorgon lär jag ju inte få direkt men jag slipper nog gå upp vid 6 iallafall :)

Nepp nu vänter tantera och gubbera på ma :)
TC/Frida


Btw, fick en kommentar på mitt förra inlägg vad stod det typ "är det inte bättre att träna" och det enda svaret jag har på det är -jo visst är det kanske det, men dom som har försökt och provat det mesta men det inte har hjälpt, då är det ju en kanon ide?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0