:)

då börjar denna torsdag lida mot sitt slut, idag har det varit en heel lugn dag den började med att jag fört fick sovmorgon av min skrutt unge hon väckte mig vid 10.30 genom att slita mig i håret och samtidigt försöka knuffa mig ur sängen och vråla i mitt öra "UPP NU MAMMA INNAN JAG SVÄLTER IHJÄL, vill du att jag ska inte ha mat idag eller?!" så då var det ju bara att gå upp och göra henne lite frukost även att jag skulle ha kunnat sova mycket mera ;)

klockan 14 idag mötte vi upp sötaste Susanne på stan för en Kaffe på morella, det var verkligen super trevligt :) satt och pratade ett tag om typ ja allt och inget kläder, humör, bantning metoder, kärlekshandtag haha ja allt och inget helt enkelt, en väldigt härlig tjejja det där <3 vi gick sedan en snabb sväng in i lite olika affärer innan det var dags för mig att bege mig till mitt personalmöte vi hade klockan 15.30

personalmötet slutade relativt bra måste jag säga, lite högre lön ett par koppar kaffe extra i magen och mycket skratt :) haha ja det var ett speciellt möte det dära :)

handlade sen på vägen hem Belinda härjade som fan i bilen och mitt i allt härj ringer min älskling :) då blir man ju sådär glad även att man 1 sekund innan var förbannad :)

saknar mitt hjärta, min andra halva något så fruktansvärt men nu är det bara 41 dagar kvar tills han kommer hem :) jag längtar verkligen ihjäl mig :( vad är det man säger, den som väntar på ngt gott väntar aldrig förlänge :) haha

äe nu e jag skogstrött. (skogstrött?!?) ska se klart på ghost whisperer sen blire sängen för min del :)

natti natti :)


Love You babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0