hjärn-spöken

Jag känner faktiskt att jag har lite ångest...
jag är så dålig på att höra av mig till folk, känner att jag "glömt bort" mina vänner lite..
har verkligen inte gjort det med flit, men jag trivs faktiskt lite i min ensamhet här mellan mina väggar. jag känner mig trygg på ngt sätt, men jag saknar endå mina vänner.. träffar er alldeles för sällan nu.. förlåt.. tänker inte säg att jag lovar att höra av mig oftare, för jag vill inte lova ngt som jag sedan inte lyckas hålla.. Ni som fortfarande hör av er, er tackar jag och jag vet att ni är mina riktiga vänner.. saker och ting har förändrats lixom, så kan det ju vara, kanske inte ligger på samma nivå som er andra längre..? jag vill inte haka upp mig mer på detta egentligen. men ibland kommer det dagar som denna då jag tänker på er alla, tänker tillbaka på hur kul jag faktiskt haft med er, vissa stunder och personer saknar jag mer än andra.. men livet går vidare....... nya vägar bildas....


Idag är det iallafall lördag, har sett fram emot denna dag nu hela veckan.. skönt att den är här (: klockan 5 bär det av mot markör <3

om 9 dagar flyttar jag också, har redan snart packat klart denna lägenhet, och igår hände det en lite olycka, skulle skruva isär lite möbler.. tänkte tanken "kanske ska vänta på att johanna ska komma hem så hon kan hjälpa mig så jag inte får allt över mig till slut" men så gav jag mig in på det iallafall jag trodde det skulle gå, men min tanke blev verklighet, jag fick saker över mig, när jag skulle skruva ur den sista skruven, pang sa det där låg jag under massa grejer och som tur var så bröt jag bara mitt pekfinger och fick lite blåmärken. HAHA  ingen större skada skedd lixom ;) haha men nu har jag lovat johanna att inte ge mig in på mer skruvande förrens hon är med;) haha e ju lite handikappad i vänster handen för tillfället ;)

nepp nu ska jag göra lite nytta innan jag ska hämta Bellie hos sin pappa och dra vidare (:

Jalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0