Hej onsdag

oj vad tiden går. idag är det redan onsdag. har haft fullt upp nu i 2 dagar, och det har jag även idag men hinner nog dra ett inlägg här iallafall ;) sitter just nu hemma hos Caroline och dricker lite kaffe, hon sitter här på golvet nedanför och ger lilla Naima gröt, och hon gillar det verkligen ;) haha gulle plutta..

hade världens bråk med min egna terrorist i morse, hon ksulle inte klä på sig hon skulle inte äta frukost och hon skulle verkligen inte åka till dagis i dag.. Morr, bråka inte med mig på morgonen blir percis galen! mitt morgon humör är inte det bästa nu för tiden, och hungrig är jag ju när jag vaknar också och det gör ju inte saken bättre ;)
men fick i väg henne till slut iallafall, åkte hem och duschade och åt lite frukost och drog hit till Carro :)

resterande av dagen blir att hämta Bellie vid klockan 2, för att åka till Fatma :) sen ett lite personalmöte klockan 15.30 tillbaka till fatma och sen ska jag åka med Carro och hämta hennes vagn som vi lämnade in på lagning i går :) fullt upp.. 

23 september är snart här. och jag längtar i hjäl mig, bara 22 dagar kvar <3 shit, inte länge alls. :) <3

näe nu blir det mera kaffe :) vi hörs då. TC /frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0